dilluns, 31 de gener del 2011

Marxa Serres de Mediona

Amb l'Ada Xinxó i Laura Baleta

Aquest cap de setmana va tocar matinar...ni més ni menys que a les 5:30 h (si hi sumem l'insomni que vaig tenir, només vaig dormir 3 h....... bufff) per participar a la marxa que organitzaven els dels www.senglars.btt.tk. a St Joan de Mediona. Ens tenien preparades unes d'aquelles rutes llaaaargues, de 62 km i +1700 m.
A les 9h es donava la sortida i unes 100 persones ens disposàvem a patir unes quantes horetes a damunt de la bici.... les meves sensacions no van ser òptimes degut sobretot al poc descans i em vaig dedicar a aguantar el "tipo" durant 4h 15'. El recorregut, el paisatge i l'organització excel.lent.

2 comentaris:

Ada Xinxó ha dit...

Doncs sort que no vas tenir les sensacions òptimes, quina por que em fas! Estàs molt forta, ja vas acabar molt bé l'any passat i segur que aquest any t'anirà de conya! moltes felicitats per la cursa! Fins aviat!

Mercè Petit ha dit...

Gràcies Ada!! tu si que estàs forta.....per aguantar totes aquestes maratons de tantes hores...buff!!