dilluns, 5 d’octubre del 2009

COPA CATALANA, CALAF. FI DE TEMPORADA.

Font: cc utiel.
Arribava la ultima prova de copa catalana y la última prova per finalitzar la temporada.

El circuit exacte al de l'any passat, bastant "pistero" pero amb trams de baixada on havies de vigilar si no,..... te n'anaves a "sembrar" al mig del tros. El clima assolellat però amb aquella brisa fresca de tardor.

Les 10 del matí, .... a primera línea de sortida.... miro el pulsometre....i ¿? 120 ppm!!! tret de sortida!!! surto com un llamp! al davant ,... als pocs metres l'Anna i al seu darrera la Sandra, la Cristina, la Mercè.... allò si que era roda bona!! si la podies seguir es clar!!! quines máquines!! bé, jo a la meva.... ens quedem la Pacios, la Mariona i jo. S'acaba la primera pujada, creuem el pont i ve una pujada una mica llarga on agafo la Mercè. A la Mariona i a la Mercè P. no le sento.... jo em concentro amb la Tussell. Durant tota la carrera vam anar les dues, ara ella, ara jo..... a pocs segons tota la cursa...fins que a la última volta, el tram a peu.... ella davant, jo darrera.... pujo a la bici.... el plat no entra,....faig rodar les bieles....ara si... pujo.... encara la visualitzo però més lluny....així acabem la cursa ella 4a i jo a 17'' quinta. Acabo la carrera y estic satisfeta valorant tota la temporada i veient que els objectius s'han complert si comparem els temps de la primera carrera de CCI on vaig participar, a Calaf el 2008 i la del 2009.

Classificació de FEMINAS ELITES 2008
----------------------------------------------------------------------------------
1 401 VILLAR,Anna F-ELI MASSI 01:28:19 min.
2 403 MASCARRERAS,Cristina F-ELI CONOR-LA SIESTA 01:32:35 4:16 min.
3 404 TUSELL,Mercé F-ELI MASSI 01:37:24 9:05 min.
4 406 PACIOS,Mercè F-ELI BICISPRINT-TORRAS 01:40:20 12:01 min.
5 440 SERRANO,Elisabeth F-ELI AMBISIST 01:46:55 18:36 min.
6 439 PETIT,Merce F-ELI MOLLERUSSA 01:50:57 22:38 min.



Classificació de : FEMINAS ELITES 2009.
--------------------------------------------------------------------------------
1 451 VILLAR,Anna F-ELI MASSI 01:23:44 min.
2 452 SANTANYES,Sandra F-ELI CEMELORCA-TREK-LO 01:25:21 1:37 min.
3 454 MASCARRERAS,Cristina F-ELI CONOR-LA SIESTA 01:29:04 5:20 min
4 456 TUSELL,Mercé F-ELI AMBISIST 01:34:19 10:35 min.
5 481 PETIT,Merce F-ELI VIVERS PELEGRI 01:34:36 10:52 min.
6 494 ESPINOSA,Nuria F-ELI DRACBIKERS CL 01:39:55 16:11 min.
7 1083 PACIOS,Mercè F-ELI BICISPRINT - TORR 01:41:33 17:49 min.




Amb uns quants mils de quilometres donem per acabada la temporada agraïnt el suport i comprensió del Lluís, als entrenaments del Joseba, a la paciència del Marc, als companys d'equip, als companys de les sortides del diumenge, als pares (tot i que els hi ha costat d'entendre el que era o no important per mi), a tota la familia, a les companyes de feina per canviar-me els dissabtes que em tocava treballar i coincidia amb carrera, als jefes pels dies de festa, als sponsors, als que m'heu escrit i recolzat en aquest blog,......a tota la gent que he conegut a les carreres.....i és que he après moltes coses però sobretot que MAI ÉS TARD per començar, MAI ÉS TARD per aprendre.

6 comentaris:

BELLPUIG ha dit...

Bona temporada xata. No afluixis el ritme.Tota la family esta molt contenta.El més important es que has aguantat el ritme i estàs bé.
Continua així...molts petons de Bellpuig. FAMILY CAMPA-LLOP

Mercè Petit ha dit...

Ei familia!! Algun dia anirem a fer una ruteta amb bici...
Molts petons a tots!

Mercè ha dit...

Felicitats Mercè, el teu rendiment ha estat espectacular, em vas fer patir!! A la 3ª volta em pensava que t'havia deixat i li preguntava al meu company a quan veníes i resulta que estaves al darrere amb els tius i jo sense enterarme!!
Per sort encara tenia energies per fer algun canvi de ritme...i a tu s'et va sortir la cadena.
Ja veig que l'any passat em van treure una mica menos, pero estic contenta ara que també em dedico a nadar i correr.

Clara ha dit...

Crec que si fas resum de tota la temporada que has fet, deus de estat molt satisfés-te i molt orgullosa per que t’has anem superem dia a dia, espero continuar gaudim el proper any de la competició i ho mes important de la gent que hi participa en ella, per que al cap i a la fi, totes patint i lluitem per finalitzar les curses..Cuidat

Mercè Petit ha dit...

Mercè: doncs tu també em vas fer patir a mi... veia aquells canvis de ritme i fins ara no hi estava acostumada.... bé....ara a descansar unes setmanetes...i tornem'hi amb el fred, les boires i les gelades del pla.
M'alegro d'haver-t'he conegut. Una abraçada.

Clara: La veritat es que si que estic contenta, s'han complert els meus objectius i ara toca desconectar nadant, passejant...i... també netejar "a fondo" per casa,.... la cuina, les persianes, les rajoles.... bé que hi farem....he d'aprofitar!! Ja ens veurem!!

Mercè ha dit...

JAJAJAAJA... jo també he fet de maruja!!

Apa, ja ens veurem l'any que vé a veure si podem fer més canvis de ritme que sempre anem soles o amb els tius.Un abraçada.