dilluns, 14 de març del 2011

BANYOLES. Caiguda "tonta" - oportunitat desaprofitada

foto: Marta Viladoms

Per fi arribava la primera carrera de Copa Catalana i com ja es tradició 500 bikers es disposaven a demostrar les habilitats i forces adquirides durant tot l'hivern.
El dissabte va ploure tot el sant dia i pocs van ser els que van provar el circuit.
Diumenge va sortir el sol i feia un dia magnífic amb unes temperatures molt agradables. El circuit va quedar en unes condicions pèssimes degut al fang. A les 10 es donava la sortida de les fèmines....... i durant les dues primeres voltes em vaig trobar fenomenal de forces vigilant moltíssim en el terreny enfangat.....després de la segona volta vaig caure tontament passada la zona tècnica quedant-se trabada la roda del davant en un clot molt fondo i saltant per davant fent la voltereta i tot..... (després van posar un parell de lloses de pedra per que cap corredor no es fes mal ) de cop em vaig aixecar i vaig pujar a la bici però em notava un fort dolor al quadriceps de la cama esquerra. Quan feia força i sobretot quan caminava en tota la zona a peu veia les estrelles de manera que em vaig dedicar a acabar les dues voltes que em quedaven sense poder lluitar amb les meves rivals i obtenint una 7a posició.
Pel que fa a la resta de components de l'equip van fer una actuació molt bona!!! Sobretot el Miquel Llaudet quedant en 2a posició de m-40!! Felicitats Maikel!!!
La setmana que ve segur que molt millor a Madrid!!!

5 comentaris:

stomik ha dit...

merci, mercè.
Ho deixo escrit per que quedi constància, tinc el pressentiment que ens donaràs una alegria a Madrid.
Recuperat be del cop, recorda gel uns 20'

Txarly ha dit...

Mercè, estoy convencido que por las sensacion que describes en esta carrera, harás un buen papel en Madrid. Lo de Blanes ha sido una toma de contacto, aunque con un poquito de mala suerte por la caída.
A recuperarse bien y muchisima suerte en los madriles campeona.

Clara ha dit...

Ostres Mercè no et vaig veure per Banyoles…Ja saps que de les curses tenint que treure la part positiva i pensar amb les bones sensacions que vas tindre , ànims i força molta força per Madrid

Anònim ha dit...

hola,
m'interessaria contactar amb tu pq estic fent un projecte fotogràfic sobre deportistes. Si us plau envia'm un missatge a uarjol@yahoo.com i t'ho explico.
gràcies.

Ada Xinxó ha dit...

Ei Mercè, llàstima de la caiguda, espero que t'hagis recuperat bé per Madrid, espero la crònica!
Si veus al Miquel felicital de part meva!