dilluns, 7 de juliol del 2008

CAMPIONATS DE CATALUNYA RAID BTT, VILAJUIGA 6 de juliol

Bé, la primera prova de foc després de començar a entrenar, la veritat és que hagués preferit començar l'any que ve, el 2009 , però la realitat és que com més experìència adquireixa millor.
El dissabte 5 de juliol ens vam dirigir després de més de dues hores de camí a Vilajuïga, Girona per disputar els campionats de CATALUNYA de BTT. El dissabte amb una calor espatarrant vam anar a reullar amb el Lluis el circuit. Un circuit bastant exigent de 10.5 Km on les noies èlit donaven dues voltes. La veritat és que era exigent i el meu instint em deia que el ritme seria d'allò més ràpid.
Després d'una nit on no vaig dormir gens de bé; calor, els nervis, allò de les dones, la fideuà de Cadaqués, la sed i sobretot els dos galls que a partir de les 5:30 tocaven diana...arriba el dia decisiu. Després de veure que només érem 5 noies èlit, Anna Villar, Mercè Tussell, Neus Parcerises, Mariona Càtedra i jo ja em vaig fer mentalment la graella d'arribada... Arranquem en pujada i les cames no em responen... no podia... baixava com podia i pujava alguna que altra pujada a peu... bé,... al final 5a a 27 minuts de la primera, Anna Villar. Realment no em fa vergonya el resultat, sinó que a part de tots els factors que he comentat que realment han influit molt sé que he de treballar molt, molt i molt per poder fer bon paper. El treball no m'assusta ni em descoratja sinó que m'anima a continuar entrenant.